16.05 II Kongres Kultury Pomorskiej: Jak przyciągnąć widza na wydarzenie kulturalne? (Spotkanie 5)

Bezpłatny warsztat i zaproszenie na spektakl w Teatrze Muzycznym w Gdyni!

16 maja (czwartek), godz. 15:00-18:00
Miejsce: Teatr Muzyczny w Gdyni
Liczba uczestników: 20
Zgłoszenia mailowe: pomyslodalnia@gmail.com, tel. 608-661-616

Dla uczestników spotkania zaplanowano bezpłatne zaproszenia na spektakl „Something Rotten” 16 maja o godz. 19:00

Zobacz także: Maj 2024 na II Kongresie Kultury Pomorskiej

Jak przyciągnąć widza na wydarzenie kulturalne? (warsztat)

Prowadzący: Mateusz Gigiewicz, kierownik Działu Marketingu Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Partner wydarzenia: Teatr Muzyczny w Gdyni im. Danuty Baduszkowej

Na II Kongres Kultury Pomorskiej zaprasza Mateusz Gigiewicz

Warsztat ma na celu przybliżenie najważniejszych, praktycznych zagadnień związanych z marketingiem i promocją wydarzeń kulturalnych osobom, które w swojej codziennej pracy mierzą się z wieloma problemami związanymi z tym zagadnieniem w instytucjach i w kulturze pozainstytucjonalnej. Szkolenie prowadzi praktyk z wieloletnim doświadczeniem pracy w największym teatrze muzycznym w Polsce, który przez wiele lat realizował zadania związane z marketingiem i promocją instytucji kultury oraz różnego rodzaju wydarzeń kulturalnych.

Mateusz Gigiewicz

Kierownik Działu Marketingu Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Manager kultury, producent spektakli teatralnych, specjalista w zakresie prawa autorskiego w instytucji kultury, marketingu, reklamy, zarządzania procesem przetwarzania danych osobowych oraz sytuacjami kryzysowymi. W Teatrze Muzycznym w Gdyni od grudnia 2010 roku w Dziale Marketingu. W latach 2018-2022 pełnił funkcję Głównego Specjalisty ds. Umów Licencyjnych.

W zakresie powierzonego samodzielnego stanowiska realizował zadania związane ze współpracą z polskimi i zagranicznymi agencjami reprezentującymi właścicieli praw autorskich w aspekcie tworzenia umów licencyjnych na spektakle repertuarowe teatru, negocjował warunki i zapisy umów prawno-autorskich. Od marca 2022 r. Kierownik Działu Marketingu. Nadzoruje zadania związane z ogólnopolskimi kampaniami reklamowymi, tworzeniem planów marketingowych, opracowywaniem budżetu, redagowaniem wydawnictw teatralnych, prowadzeniem kanałów social media i współpracą z mediami. Producent po stronie polskiej największego wydarzenia w historii polskiego teatru – polskiej prapremiery musicalu „Notre Dame de Paris”.

*****

II Kongres Kultury Pomorskiej jest dofinansowany ze środków Województwa Pomorskiego. Wydarzenie „Kształtowanie tożsamości kulturowej miasta” jest dofinansowane ze środków Gminy Miasta Rumi.
Organizator: Fundacja Pomysłodalnia

II Kongres Kultury Pomorskiej objęli honorowym patronatem: Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk, Aleksandra Dulkiewicz prezydent Gdańska, Rektor Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku prof. Zbigniew Osadowski.

Partnerzy: Gdański Teatr Szekspirowski, Instytut Kultury Miejskiej, Centrum Sztuki Współczesnej „Łaźnia”, Zakład Kulturalny, Gdański Archipelag Kultury, Goyki 3 Art Inkubator, Nadbałtyckie Centrum Kultury, Filharmonia Kaszubska (Wejherowskie Centrum Kultury), Pracodawcy Pomorza, Uniwersytet Pomorski w Słupsku, Stacja Kultury – Biblioteka Rumia, Fundacja Wspólnota Gdańska, Fundacja Fala Nowej Kultury.

Dodatkowe informacje: Strona Kongresu